Rendszeres bizalomépítés és páciensgondozás az orvosi szoftver lehetőségeit kihasználva, automatizált módon.
Rendszeres bizalomépítés és páciensgondozás az orvosi szoftver lehetőségeit kihasználva, automatizált módon.
szolgáltatások
Egy fogászati, vagy egyéb orvosi ellátást nyújtó rendelő esetében kifejezetten fontos a rendszeres bizalomépítés és „páciens gondozás”. Ez jelenti az orvosilag indokolt rendszeres visszahívásokat, de azokat a felkészítő és kezelést követő leveleket, amik segítik a páciens informálását, megfelelő felkészítését a kezelésekre. Kezelést követően pedig „lélek simogató” levelet kap a páciens azzal kapcsolatban, hogy mi a teendő a kezelés után.
A recall rendszer logikai és tartalmi elemeinek elkészítése: kezelés felkészítő és utánkövető levelek strukturájának kidolgozása, és a tartalom megírása.
A rendszer többek között az alábbiakból áll majd:
Automata folyamatok beállítása az orvosi szoftverben.
Oktató videó elkészítése a rendszer használatára vonatkozóan. A videó átadása, igény esetén további segítségnyújtás a rendszer használatának elsajátításában.
A fejlődés egy lehetőség, Te döntöd el, hogy élsz-e vele! A mi célunk, hogy a lehető legrövidebb utat megtaláljuk, amivel a növekedés pályájára léphetsz.