
Zöld Fogászat – Holtidőszak kiaknázása, dentálhigiénikus időpontok maximalizálása nyár közepén
Holtidőszak kiaknázása, dentálhigiénikus időpontok maximalizálása nyár közepén
Ügyfelünk szerette volna a fogászati székek szabad kapacitásait feltölteni a nyár közepén, amikor a fogorvosok közül többen nem dolgoztak, a dentálhigiénikusok viszont igen. 2 hét állt rendelkezésünkre, hogy sikerre vigyük a kampányt. Teszteltük, hogy az árral, vagy ár nélkül megjelenő hirdetés a hatékonyabb, és azonnal reagáltunk, amikor a számokból valós adatokat tudtunk kiolvasni.
Kihívás
Az ilyen jellegű kampányok indítására a Meta felülete a legalkalmasabb, hiszen a Google-re már kifejezett szándékkal érkeznek a felhasználók. Nem tudtuk, hogy mi az lehetséges páciensek ingerküszöbe, így az első pár napban ezt kellett tesztelnünk.
Megközelítés
Egy dentálhigiénikus 3 kezelést tud önállóan elvégezni: fogkőeltávolítás, fogfehérítés, szájhigiénés tanácsadás. Jelen esetben 2 szolgáltatást hirdettünk meg, az egyik önállóan a fogkőeltávolítás, a másik pedig ennek a fogfehérítéssel kiegészített változata. Miáltal maximum két hetünk volt a szabad időpontok feltöltésére, így kézenfekvő volt, hogy valamivel ki kell tűnni a reklámzajból. Erre a legalkalmasabb, ha a szolgáltatás árát kedvezményesen kínáljuk, valamint a FOMO/ időnyomás érzetét keltjük az érdeklődőben.
Eredmények
hamar bebizonyosodott, hogy az emberek árérzékenyek, még úgyis, hogy sokkal látványosabb eredményt lehet elérni a drágább szolgáltatással!
Közel 50-szer több látogató érkezett a kampány időszakában a landolóra, mint az azt megelőző időszakban. sikerült a legtöbb szabad időpontot feltöltenünk. Vegyesen kértek időpontot a kétféle szolgáltatásra, de többségében a kedvezőbb árút vették igénybe.
