Online időpontfoglalás – luxus vagy létszükség?

Bevezető

A világ felgyorsult, a felhasználói szokások megváltoztak, mindenki keresi, hogy hogyan tud minél kényelmesebben és gyorsabban hozzájutni ahhoz, amit szeretne. Egy magánklinika esetén elengedhetetlen az időpontfoglalás. Ez azonban sokszor nem könnyű, hiszen a recepciós kollégának igaz van 2 füle, 2 keze, de figyelme csak egyfelé tud irányulni. Az online időpontfoglalás nem csupán a páciensnek, hanem a rendelőnek is hatalmas könnyítés a mindennapokban. 

Kihívás

Egy magánklinika szenzitív adatokat kezel, nem minden CRM rendszer tudja biztonságosan “megnyitni” a naptár felületét az online időpontfoglaló rendszer felé. Emellett kihívást jelentett, hogy nagy összegű hirdetés fur az oldalra, így az online időpontfoglalásból érkező konverziók mérését is tűpontosan kellett beállítanunk. 

Megközelítés

Mindenképp azt szerettük volna, hogy egy és ugyanazon naptárban lássa a rendelő a befoglalt időpontokat, és az online időpontfoglaló felület prompt frissüljön a nap bármely szakaszában. Az online időpontfoglaló bevezetését megelőzően volt egy ún “kényszer teszt időszak” a foglaljorvost.hu rendszerével. A tapasztalatok jók voltak, ám számos kérdést és technikai problémát vetett fel ez a rendszer, ami miatt mindenképp az online időpontfoglalás bevezetése mellett döntöttünk.

Eredmények

Szemmel látható eredményeket hozott az online időpzegben hirdetések is futnak. Az új bejelentkezők 60%-a továbbra is telefonon kér időpontot, azonban már a 2. Hónapra 30% fölé esett az online időpontfoglalók száma.

Mindez nem csupán a pácienseknek kényelmes. Az online bejelentkezéseket a recepció is sokkal könnyebben tudja kezelni. Ebben az esetben is elengedhetetlen a visszahívás, de ezt a recepciós kolléga könnyen be tudja építeni a kevésbé leterhelt napszakokba.

Teljes esettanulmány

Iratkozz fel alább hírlevelünkre és email-ben elküldjük a teljes esettanulmány!