
CityDent – Influencer együttműködés az egészségügyben
Egy influencer együttműködés, mely bebizonyította, hogy a fogászati marketingben is működhet az influencer kampány. A CityDent és @Okosszépség skinfluencer közös munkája megmutatta: a páciensek nem reklámokra reagálnak, hanem valódi történetekre, amikhez kapcsolódni tudnak.
A bizalom, az őszinte kommunikáció és a jól megválasztott partner ma már legalább annyit ér, mint egy nagy hirdetési büdzsé.
Kihívás
Egy influencerrel történő együttműködésben a legnagyobb kihívást az jelenti, hogy a kampányoknál a siker nem garantálható, a hatékonyság nehezen mérhető, és sokszor a tartalom felett sincs teljes kontroll. Ebben az esetben viszont tudatos előkészítéssel és tervezéssel sikerült mindezt kiküszöbölni.
Megközelítés
A páciensek bizalmának és érdeklődésének megszerzése évről évre költségesebb és nehezebb.
A CityDent rendelővel ezért úgy döntöttünk, új utat keresünk, olyat, amit a fogászati szektorban még kevesen próbáltak: influencer együttműködéssel népszerűsítjük az Invisalign kezelést. A cél nem pusztán az ismertség növelése volt, hanem valódi konzultációs időpontok lefoglalása és kezelések elindítása. Invisalign láthatatlan fogszabályozás volt az együttműködés tárgya.
Eredmények
A kampány eredményeként 7 nyílt napot tudtunk teljesen feltölteni, közel 100 időpontfoglalással. Az időpontot foglalók 85%-a meg is jelent, és közülük 30% elindította a kezelést.
